Cranberry Joy Lip Balm

När vi hade slutat skolan för terminen och körde julklappsleken så fick rebecka en tvål som luktade nått så fruktansvärt gott! Och då sa johanna att det också fanns ett läppbalsam i samma lukt. Detta var ju omöjligt att motstå så idag bestämde jag mig för att sluta vara lat och gå ner till stan. En timme senare satt jag med en påse från bodyshop på bussen. Blir galen så gott det luktar. Om det fanns en sån parfym skulle jag köpt den på dirren!

Känns det inte lite konstigt att det är nyår redan imorgon?
Måste börja tänka på hur man ska håret, sminket och allt annat som är viktigt på nyår.
Dricka och mat är iallafall fixat och det är ju bra!
Visade sig att jag hade räknat lite fel när det gällde dagarna kvar till thailand så det är imorrn som det är 50 dagar kvar. Lite kul för mig och emelie tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0