Done..

Då har man sett klart på första säsongen av true blood. Blir nog snart att börja på andra..
Måste se klart denna serien så att jag sedan kan börja kolla på vampire diaries. Enligt lovisa så ska den vara sjukt bra så då är det ju lika bra att kolla på den med i och med att greys har uppehåll...
En sak som är jätte konstigt när man kollar på true blood är att Alexander Skarsgårds karaktär är svensk så mitt i allt när man är van vid engelska så säger han nått på svenska? Det blir helt konstigt för man måste typ ställa om hela språket.. Och sen gå tillbaka till engelska igen.

Nu ska jag gå ner och lämna skolkatalogen till mamsen och prova en kjol till FN rollspelet imorrn.
Är det bara jag eller är det lite pinsamt att min mamma vill ta med sig skolkatalogen till jobbet så att hon kan "visa upp mig"?? Känns inte som att alla mammor gör det men det är väll bara att le och vinka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0