Explanation!

Idag fick jag så snällt förklara för mina föräldrar att jag är hälsosam och inte anorektisk... De är nämligen inte vana att jag får för mig att sluta äta chips, godis, dricka och allt annat sånt. I och med att ja redan är rätt så liten och smal så skulle det ju inte vara så logiskt för mig att gå runt och knapra på selleri och morötter hela dagarna vilket dom trodde. Med hälsosam tänker jag mer att kanske välja grovt iställer fö ljust bröd, vatten istället för cola osv. Jag vill ändå inte låta detta gå överstyr att man helt plötsligt inte får äta något alls längre nästan. Samma med träningen, ibland måste man låta kroppen vila så att man inte överarbetar den. Så från och med nu så kommer jag fortfarande vara hälsosam och träna så som jag gör men inte så att mina föräldrar blir oroliga för det vill ja inte. Jag ska inte förbjuda mig från allt men jag ska häller inte vräka i mig. Lagom är bäst! (i detta sammanhanget)
emma det är okej att unna sig ibland och det kommer jag göra!
So no size zero here!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, du får unna dig hur mycket du vill maja! jag har satt mina mål redan innan jag hakade på eran plan så :)

2011-12-03 @ 17:38:47
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0