Fly over the ocean like an eagle

Let me take u to rio, fly on the ocean like an eagle!
Sicken låt, Take you to rio - Ester Dean.
Lite bas, lite latinamerikanskt, lite av allt. Mycket uppmuntrande låt!
Plus att om man då är lite små trött på livet och i den stunden sätter i headsettet i öronen och höjer volymen med denna låten och går in i sin egna lilla värld så mår man genast lite bättre!

Ja hur ska man summera denna dagen?
Först så missade jag bussen, sen kom jag till skolan och hade historia, matte, italienska, geografi och utvecklingssamtal. Känns helt okej bara det att geo som sagt inte är mitt ämne.
Måste också komma ihåg att påminna mig själv att påminna pappa att han ska köpa komfortdroppar till ögonen. På skolan är luften så torr att det känns som om jag har sågspån i ögonen som gör så att linserna fastnar på ögat. Lite obehagligt bara.

På eftermiddagen så blev det att strässa ihop en trerätters middag för 12 pers. Maten blev god men vi vann inte.. fäller en tår men det har vart roligt ändå! I och med detta konstanta strässande så har jag nu halsbränna som inte häller är så behagligt! Men inte ska jag klaga inte. Imorrn är det torsdag vilket betyder att det snart är fredag!
Weeeeehooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0