I hear melodies when your heart beat's

Då har man beställt en klänning, feels good!
En bock av listan lixom. snart är det dax att kolla på julklappar. Detta året blir det dock inte så fasligt många för det gäller att spara pengar till Thailand så att man kan gå loss i alla butiker där.
Så va det nån jäkel som hade skrivit att det snöade på fb, så springer jag till balkongen men ser jag nån snö? Nej inte en ända flinga.. blir så trött.
Imorrn blir det bodycombat och zumba!! Är så taggad på att boxa järnet ur mig själv i spegeln! Bra det lät...
Ne men det är dax att svettas lite känner jag. Och det kan man säga att man gör på dessa pass. Plus att imorrn är båda passen en timma vardera så då jäklar!
Nu ville inte blogg.se att ja skulle få lägga up en bild heller... jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0