If your happy, I am.

Ja då var julafton 2011 över!
Julklapparna var både bra och ahh mindre bra..
Kan ju börja med de dåliga vilket tyvärr båda var från min mamma: En klocka som jag inte kan ha för att jag får eksem och ja visst man kan pänsla nagellack på den osv. men jag använder heller aldrig klockor. Nämnde jag att min mamma vet båda orsakerna? I alla fall andra saken var en bok om thailand. Inte en sån trevlig liten turistbok som får plats i bakfickan och ger en sånna smarta tips om var man skall shoppa och liknande utan en sån bok som man får i skolan..
Tänk er geografiboken fast om thailand. Text, text, text, OJJJJ en bild, text text text text. Nämnde jag där att jag inte har tid att läsa en sån bok mellan skolan, trueblood, gymmet och sängen?

De bra:
En onepiece (inte äkta men vem bryr sig?)
En jacka (lite snö tack)
En make up-kurs på make up store
Presentkort på glitter
Mormors hemmastickade raggsockar
Mormors hemmastickade vantar
Och så klart mobilen som jag ännu inte har fått för att jag inte har hittat den jag vill ha än.
(snälla gud gör så att apple släpper iphone 5 snart)

Förutom att tomen kom och gav oss alla dessa klappar så har jag ätit åtaliga mängder med mat!
Lika underbart varje gång. Jag och min släckt äter inte lite om man säger så..
Sedan efter det var det massa efterrätter och kaffe.
Efter det choklad, nougat, mintkyssar m.m.
Summering: En riktigt bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0