It's getting colder

Kom precis hem från skolan, en riktigt kall "promenad" från bussen blev det!
Nu sitter jag och käkar lite mango = vitaminer och fiber!
Tror att ja ska ta och prova lite kläder så att man kanske kan bestämma sig vad man ska ha på sig på onsdag och fredag. Hade även veckans första prov idag, religionsprov. Tror det gick bra, kunde svara på det mesta osv. Bara två prov kvar nu då! Imorrn hade jag tänkt att ta lite sovmorgon men sen kom jag på att det kan jag inte göra för ja har ju samma mentor som mattelärare så om ja inte går på den handledningen så får jag nog lite kommentarer om det på onsdag då det är dax för utvecklingsamtal... not good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0