Keep going until we run out of road

Då har man lägt duk, tallrikar, bestick, glas, ljus och gud vet vad mer. under tiden gjordes även två bottnar till efterrätten. Nu är jag så sjuk trött! och gissa vad? Jag kan inte geografin... Så jävla gnällig blir jag av det fanskapet!
Passadvindar, tropiska konvergenszonen och alla andra ord som man ska fatta kan gå och ta sig!

Träningen gick finfint bara att hon för andra gången på två veckor ersatte den bästa låten med en dålig.. Hur glad blir man då lixom? Jo inte alls..
Men men nu är man iallafall gott trött i armarna och huvudet är inte långt efter.
Vill bara lägga mig och sova i en vecka men går det nej? Fan vilket gnälligt inlägg.
Vi kan väll summera det såhär --> GEOGRAFI FÖRSTÖR MITT LIV!
Undra om det är möjligt att få dispans från den kursen för sin psykiska hälsas skull?
Troligtvis inte.. PMS? nej väll..
Trött på att läsa mitt gnäll? well me too!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0