Let's go all the way, night and day

Asså denna hälsosamma livstilen är inte så hemsk som jag trodde!! Än så länge så tycker jag att det funkar riktigt bra. Kom precis hem från gymmet och käkar nu en clementin. Inte för att göra lovisa avundsjuk eller så men jag gick nyss förbi mammas påse med chokofanter utan att vilja ta en! Den du lovisa! Ne då gumman du är allt duktig <3
Glömde jag nämna att det är FREDAG imorrn!! Har verkligen varit så trött i skolan denna veckan så det ska bli gott att sova länge och sedan flytta till soffan med en kopp te (utan socker såklart) och plugga till alla dessa prov som kommer nästa vecka. Sen ska jag nog ta och lära känna mr. koppling och hans kompis mr. växellåda med mamsen. Lärde ju känna dem ganska bra de förra gångerna men nu har vi en ny car så ja hoppas på att de är typ tvillingar. BTW måste ju bara säga att ja aldrig trodde att jag skulle skriva om träning haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0