So Good!

Hur underbart är det inte att vakna lite förtidigt och inte kunna somna om igen och sedan inse att man är ledig en dag till som man kan sova ut på? Riktigt underbart! Så imorrn blir det sovmorgon, tror även att jag ska åka med mamma och handla så att ja kan göra en grym hotelfrukost till mig. Det är inte heller helt fel.

Igår efter att ja hade kollar klart på pearl harbour så somnade jag så sjukt snabbt! Natten resulterade i en jäkla massa drömmar som bara var allmänt konstiga. Som vanligt när jag drömmer sånna drömmar så var min kära kusin med i drömmen. Men jag har hört att man sover bra när man drömmer så det är väll bara att fortsätta med det.

Idag ska jag spendera mestadels av dagen hos min mormor. Jag och kusinen ska dit och hjälpa henne att julstäda och sen kommer syrran dit och då ska vi baka pepparkakor! Hur mysigt, precis som när man va liten..
I och med att det är söndag så tänker jag äta en eller flera pepparkakor. Är ju inte snällt mot mormor om ja inte säger om dom är goda eller inte, hiihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0