So Tired!

I die så trött jag ärrrrr!
Hela jag gå på energireserven nu känner jag.
När jag kom hem från skolan så blev det ett avsnitt med true blood, alltid lika bra!
Efter det sov jag en timma eller två, alltid lika skönt!
Sedan blev det middag hos mormor, alltid lika gott!
Till sist blev det träning, alltid lika jobbigt!
Hehehe fint mönster va?

Idag var vi i ishallen med skolan och ja man kan väll säga att det var ett bra tag sedan jag stod på en is med ett par skridskor på mig.. De var rätt så roligt ändå! Olivia gjorde piruetter och ramlade lite här och var, Emma var som emma brukar vara fast på skridskor och jag och lovisa var lika grasiösa som alltid! hehe
Tror att ja ska ta lite privatlektioner hos min morbror på lovet så att ja kanske kan åka lite bättre nästa gång. Nån som vill hänga på? Flirta med lite hockeykillar kanske? Emma?

Avslutar med min absoluta favorit just nu! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0