Time to get my game on!

Två timmar kvar tills att veckans jobbigaste pass börjar, weeehoooo!
Är as taggad på att hoppa runt och boxas lite. Dock så har jag den tråkigaste sysselsättningen tills dess.. GEOGRAFI... seriöst denna boken skulle kunna få mig att somna på den mest högljuda festen någonsin. SÅÅ tråkig är den. Jag gillar inte ämnet, inte området och inte boken.. Känns som att denna kursen kommer gå galant!
Efter att ja har läst om väder och klimat och förhoppningsvis inte somnat så ska jag efter det åka och handla alla ingredienser för imorrn. Känns bara sådär att ja bara har fått två femtedelar av pengarna vilket betyder att jag måste lägga ut resten.. Nämde jag att jag är rätt så snål när det gäller det?
Men maten kommer iallafall bli grym och jag förväntar mig att alla kommer rulla ner för trappen imorrn när de ska åka hem efter den amerikanska middagen!

Är i grymt stort behov av ny musik, kollar news på spotify hela tiden men blir lika besviken varje gång.. Skulle ju kunna leta fram massa bra klassiker men det tar ju så himla lång tid.
En annan sak som jag gjort idag är att städa och det är ju heller inte det kuligaste. Så varje gång jag städar så tar jag på mig klackskor och går runt i. Ja jag är lite sjuk i huvudet ibland men på nått sätt så blir det lite roligare då.
Man känner sig längre, snyggare osv.

I och med att jag är hälsosam så gjorde jag lax till lunch idag. Lax med chilipesto täcke med sallad bredvid. Riktigt gott blev det! Och lax är ju fyllt med omega-3 och sånt så ja tycker att det var en bra lunch.
Har även rotat lite i garderoben i fall om att man skulle se nått som man kan ha på sig på fredag då det blir dans med tjejerna. Riktigt kul ska det bli! Lovisa, emma, olivia, emelie och jag ska "slå klackarna i taket" Vet dock inte varför man har hittat på ett sånt uttryck. Ser inte riktigt hur man ska få upp klackarna i taket när man dansar på ett trångt dansgolv, plus att det är rätt så jobbigt att dansa med klackar för man får ju så fruktansvärt ont i fötterna..
Himlans va positiv jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0