Turn to me, I'll be every thing you need.

Vakna nyss av att jag hade sovit i två timmar.. bra start på helgen känner jag!
Denna helgen kommer bli lugn för ja har ju bara några prov att plugga till. Men det ska oxå bli en rolig och mysig helg! Imorrn ska jag och pappa ut på äventyr och det har att göra med ett av våra två gemensamma intressen. De intressena är mat och bilar, vilket av de tror ni det handlar om?
På söndag kommer syrran och hennes kids hit och då ska vi dekorera pepparkakshus! De brukar bli väldigt färgglada och kladdiga. Brukar sluta med att de tröttnar efter ena sidan av huset och att jag och min syster får göra klart de...
I think it will be good!
Ett litet tips på en sjukt bra träningslåt, denna låten kan du verkligen ta ut dig på!
Trinity - Turn to me supreme & mob 2010 remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0