You broke my fears

Dagens
Mestadels av morgonen här hemma spenderades till att leta efter min kavaj som verkligen är putsväck..
Av alla dagar lixom? Men det gick bra utan den som tur va.
I skolan var det FN-rollspelet hela dagen. Förutom att vi oxå var och kollade på sinclairs luciafirande, rätt så bra va dom faktiskt. Lovisa somnade nästan under tiden men när gör hon inte det? Nämnde jag att uppvisningen bara var i en kvart? Tror att hon kanske har lite problemas med sömnen den flickan.
När jag kom hem somnade jag som en bebis full med välling. Finns ju nästan inget bättre än att sova efter skolan!
Sedan har det blivit lite mat, två true blood avsnitt osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0