Can't wait to go!

Idag är det ca 60 dagar kvar tills jag ska till Thailand!!
Hur gött ska det inte bli att komma från detta sunkväder till sol och vita stränder?!
Ganska gott om jag får säga det själv! Sen att jag ska dit med en av mina bästa kompisar gör det ju ännu bättre! Troligtvis blir det Koh Samui, Krabi (ao nang) och bankok! Med andra ord först jätte mycket sol och bad och de sista dagarna blir det shopping i bankok! Är ganska sugen på att sy upp en klänning. Om det är prisvärt så blir det troligtvis det. Har aldrig vart i Thailand tidigare så det ska bli kul att åka någonstans utanför europa.
Nu ska jag sätta mig och bläddra i skolkatalogen som kom idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0