I still remember how we started talking

Just nu så tror jag att ja kommer sjunka igenom marken på grund av allt i skolan, kommer bara nya saker hela tiden! Känner mest bara för att sova men nej istället måste jag sätta mig och läsa denna förbannade geografi bok! Vet inte vad ni tycker om geografi men jag gillar det då inte..
Men jag är iallafall lite stolt över att jag idag när jag kom hem från skolan tog mig en banan och en clementin istället för cola och chips eller nått annat sånt gott. Nyttig vs. Onyttig 1-0!
Ikväll blir det kycklingwok till middag, känns oxå ganska nyttigt! Imorgon blir det step 30min och bodycombat 30min. Om jag känner mig riktigt hurtig kanske jag hänger med lovisa på kattlebells innan stepen, trippelpass weehoo! Troligtvis kommer jag inte köra på det för det känns lite överdrivet..
Idag blir det dock ingen träning för det går inga lockande pass på onsdagar. Men det är bra att vila ibland med har jag hört! Ne nu är det dags att ta tjuren i hornen och läsa geografi boken även om jag inte vill på något sätt!
En liten bra och motiverande bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0