Shut up and squat!

Dubbelpass x 60 min!!!
Bodycombat och Zumba!!!
Från och med nu tills nyår och sen förhoppningsvis februari ska jag sattsa stenhårt på träningen!
Nyår är det ju alltid bra att vara snygg på och i februari bär det av till Thailand och där skadar det ju inte om man är snygg på stranden!
Så från och med idag så är det inga mer chips, godis, dricka och ahh allt annat gott som finns i världen!
Förutom några undantag som jul och sånt.
Bodycombat och Zumba är helt klart mina favorit pass. I bodycombat så tränar man sjukt mycket armar, axlar, ben och rumpa, kroppsdelar som det inte skadar att träna lite extra på.
På zumban så är det konstant magträning. Hela tiden känner man hur mycket magen jobbar tills det seriöst brinner i dom.
Så nu blir det mycket protein och allt annat sånt som man behöver få i sig för att kroppen ska bli som man vill ha den. Mycket frukt antar jag. Får väll kanske offra mina goda polarbröd till frukost mot ett lite mer grovare bröd..
Sen hur det ska gå med chipsen vet jag inte. Det är helt klart min svaga punkt, salt och krispigt! Så godiset blir det nog lite lättare att skippa. På förhand skulle det ju inte heller sitta fel om jultomten gav mig ett par cykelbyxor i julklapp.
NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: anonym

2 pass = 60 min

eller 2 pass á 60 min =2 timmar?

2011-11-30 @ 13:30:26
Postat av: Maja

två pass på en timma vardera så alltså 2 timmar :)

2011-11-30 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0