Runaways

Vaknade kl 10 idag och kollade på OS med mamma.
Det blev även några koppar te och youghurt med solrosfrön till frukost.
Försöker hålla mig ifrån kaffe nu ett litet tag då jag har druckit på tok för mycket av det på jobbet.
En liten kaffedetox helt enkelt.
 
I fredags var som sagt min sista dag på jobbet efter fyra veckors heltidsjobb.
På kvällen sedan kom Rebecka, johanna, emma och emelie hit för lite käk och tjejsnack.
Lite senare fick jag även sällskap för natten vilket alltid är mysigt.
Härligt att träffa tjejerna lite eftersom att alla jobbar mest hela tiden!
 
Sitter nu och mumsar på innehållet från en aladdinask och kollar på private practise.
Njuter av att vara ledig helt enkelt!!
 
The Killers - Runaways
We'll be coming back - Calvin harris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0