Torsdag den andra augusti

Idag har jag namnsdag! Karin och Kajsa är dagens namn. Både jag och syrran heter Karin (hennes mellannamn) så jag får väll skicka ett litet grattis till henne med! Idag har jag gått min näst sista dag som sommarpraktikant på Munkedals vårdcentral. Så idag blev det att checka av vad vi har gjort och va de andra två har kvar att göra. Det blev även en liten line dance lektion med finaste Elisabeth, Så himla underbar människa är hon! Blev ett litet kramkalas också innan vi skulle gå då hon inte jobbar mer när vi är där. Härlig känsla att man har jobbat med ett par riktigt bra människor. Nu väntar bussen till kampenhof för väntan på bussen hem... Ska bli så skönt att slippa detta pendlandet! Sovmorgon ska inte heller bli helt fel. Ska fokusera riktigt mycket på körkortet så att det blir klart i början på september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0