Ceep calm and eat a cupcake

Hej!
Sorry för dålig uppdatering men ibland är det ju bara så himla svårt att hitta på nått att skriva om.

Idag har jag som vanligt försökt att gå upp någorlunda tidigt för att vända tillbaka dygnet men misslyckades åter igen. Varför ska det vara så himla härligt att sova på förmiddagen?
Efter detta så har jag försökt få ordning på garderoben och rummet. Inte helt lätt men det kan ju vara bra så att jag slipper det sen när skolan börjar.
Igår var det dubbelpass med bodycombat 60 min och zumba 50 min vilket idag har resulterat i att jag i princip har träningsvärk i alla de stora musklerna från revbenen och uppåt!
I och med att jag nästan bara har tränat bodycombat sen nästan 4 månader tillbaka så kan jag tekniken på de flesta slagen och sparkarna bra. Ju bättre teknik, ju mer tar träningen.
Hoppas att det har släppt tills imorrn då det blir ett till pass combat!

Hoppas på att träna ganska mycket nu när skolan börjar och fram till att ja åker till thailand. Från och med nästa vecka är det nytt schema på gymmet också med lite nya pass vilket blir bra. Omväxling!
Så fram till thailand blir det combat, zumba och sh'bam!

Imorgon blir det lite bakning hade jag tänkt. Ska baka emmas kladdkakemuffins med kolakräm! Dom är ju nått så fruktansvärt goda... Så om ni känner för att baka, baka dom!
Senare på kvällen blir det först träning och sen pizzakväll här med några tjejer.
Funderar på om man ska göra egna pizzor eller om man ska köpa? Är ju lite svårt att få till värsta kebaben här hemma lixom. Det blir nog att köpa helt enkelt!

Nemen nemen! sicket inlägg det blev tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0