En hyllning till mina två mest trogna läsare!

Har inte haft en aning om vad jag skulle blogga om de senaste dagarna och då har jag fått lite klagomål från vissa läsare. Så jag tänkte varför inte göra ett inlägg om dom!

Låt mig presentera den första!
Namn: Lovisa Brinck
Född: 15 maj 1994
Civilstatus: Pojkvän
Studerar/jobbar: Öppna programmet/OKQ8
Kommentar: Lovisa Brinck betyder otroligt mycket för mig i och med att hon är ett av mina två största fans av bloggen. Har känt henne sen dagis då vi båda gick på kaprifolen.
Här kommer lite fina bilder som jag hittat på datorn eller lovisas facebook, hihihi.

Längst till vänster befinner sig lovisa på denna bild


Innan lite party denna gången. Lovisa till höger.


Klädde ut oss till killar en gång. Lovisa till vänster.



Låt mig presentera den andra!
Namn: Olivia Linde
Född: 6 september 1994
Civilstatus: Singel
Studerar/Jobbar: Öppna programmet/Mcdonalds
Kommentar: Känt olivia sen ja började på gymnasiet. Otroligt skicklig på att skicka sms som man inte fattar. Går i taido så gör inget dumt mot henne! Hon skickar även otroligt fina bilder till mig mest hela dagarna!
Tänkte visa några av dessa bilder.

Här pratar olivia i en fot.


Olivia gör tummen upp med sin vovve.


Olivia visar hur fin hon är dagen efter nyår. (tror jag)



Sådär! nu har ni fått se de två personerna som tillför liv i denna blogg!
Älskar er tjejer! HAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0