Nytt!

Tänkte röra om i grytan lite här på käre bloggen!
I och med att ni känner mig ganska bra så tänkte ja ha en liten omröstning.
Jag vill ju sy upp en klänning i thailand men det är ju inte helt lätt att bestämma hur den ska se ut.
Jag har tre collage klara med olika klänningar som jag tycker om.
Varje collage innehåller ett visst antal klänningar.
De olika klänningar kommer få ett nummer.
Det är här ni kommer in i bilden!

Den klänningen som ni tycker mest om i collaget har en siffra.
Denna siffra sätter ni i en kommentar.
Två klänningar från varje collage går vidare till en andra omröstning.
I andra omröstningen så kommer det vara sex olika klänningar.
Den klänningen som vinner syr jag förhoppningsvis upp!

Låter det bra!?
För att detta ska funka måste ni rösta!
Då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0