Seg uppdatering

Har inte bloggat på några dagar och nu fick jag ett klagomål från Emma så då får man ju slänga in ett inlägg.

Har vart sjukt trött hela veckan.. Tror att det är av allt vi har i skolan. Sov till 11 imorse men är ändå trött.. Vill inte göra massa inlägg där ja bara gnäller.

Nu i veckan kom vi in på att mitt hår börjar bli långt igen och detta kom jag att tänka på idag. Så bara för att se hur långt det har blivit så gjorde jag det ovanliga och blåste håret. Vilket jag aldrig annars orkar.. Och ja vi kan ju konstatera att det är längre nu! Nu går det till dit själva BHn börjar (tyget lixom) när jag hade klippt det som kortast så gick det till nyckelbenet. (bild nedan)
Det är ju kul att det växer! Men ändå känns det som att jag fortfarande har kort hår.. Inte så konstigt med tanke på hur långt det var innan.(bild nedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0