You won't let go

Sitter och sjunger kareoke på spotify och taggar inför handledning imorrn.
Matte och samhäll B står på schemat..

Är dock lite besviken att statestiken ligger på 4 läsare idag.
Dock 11 sidvisningar (tack olivia!)
Nu får ni rycka upp er!
Om ni vill att jag ska uppdatera så får ni gå in oxå!
Inte ens en ända kommentar lixom?!
Tror att det är störst chans att jag får en av olivia..
Mitt största fan och jag hennes <3

Nu ska jag sätta mig och kolla på dessa söta pojkars musikvideor några 100 gånger om bara för att.
Vill ju bara ta tag i deras kinder och skaka om dom!
Pojkband är ju bara för underbara helt enkelt..
Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: hmm..??

Baby you light up my world like nobody else

The way that you flip your hair gets me overwhelmed

But when you smile at the ground it aint hard to tell

You don't know

Oh Oh

You don't know you're beautiful

2012-01-17 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0