My weekend!

Denna helgen har varit väldigt lugn och skön.
Igår var vi ute i lysekil och hälsade på kusinerna och käkade god mat.
Idag har jag rensat i mitt lilla grönsaksland och bakat gräddtårta.
Plockade några smultron från landet vilket var lite kul!
Känner mig lite lillgammal men det är lite härligt ibland, men inte för ofta!
Nu väntar ännu en vecka med heltid på munkedals vårdcentral.
Man är härligt mör efter en hel vecka vill jag lova.
Nästa fredag blir det troligtvis upp till färgelanda för att fira jennifer och emelies 18årsdag.
Blir nog kul även om jag kommer vara trött som få!
 
Igår blev jag sjukt sugen på en gammaldags gräddtårta.
Ni vet en sån med mosade jordgubbar/bananer och vaniljkräm och sen en massa grädde på toppen!
Det är ju så fasligt gott så idag bestämde jag mig för att baka en.
Med MASSA jordgubbar på toppen!
 
Är också himla sugen på att köpa skor!
Om ni oxå är det så ska ni kolla in nellyrean, där finns allt några guldkorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0