Feeling better!

Känns väldigt bra att förkylningen är på väg att släppa.
Ingen mer feber här inte!!
 
Imorrn blir det upp tidigt för körlektion.
Kommer bli tufft för jag har inte gått upp innan 11 på ett par dagar nu.
Men jag har inte kört på ett tag så det blir bra att komma igång.
Efter lektionen så ska jag se om jag kan få klart fas B och sedan ta tåget till Gbg!
 
Min kusin fyller nämligen år på lördag så ska försöka hitta en bra present till henne.
Kanske lite flytta hemifrån saker?
Hon fyller ju trots allt 19.
Tror det får bli till starbucks också för nått gott att dränka mina problem i.
Sen vem vet vad man hittar på rean?
 
Tror det får bli ett till avsnitt av vampire diaries...
Men bara ETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0