Long day!

Somnade kl 20:00 med kläder och ett par suddiga linser..
Det är tungt för en halvt sjuk tjej att gå i Göteborg!
 
Har iallafall äntligen fått ut mina linser, så skönt!
Alltid efter att jag har råkat sova med mina linser och sen ska få ut dom så är det sjukt svårt!
De har lixom bestämt sig att de inte ska lämna mina ögon...
Följd till det blir ett par irriterade ögon och en irriterad maja.
 
Började dagen på körskolan men en grym lektion!
Har planerat in alla lektioner och risk1+risk2 tills uppkörningen!
Weeeehooo!
Ser fram emot att få körkort så mycket.
Dock så kan jag ju säga att jag kommer vara mindre glad den dagen jag ska betala tillbaka mina föräldrar för allt de har lagt ut på körkortet... SÅ DYRT!
Man kommer ju bara se sitt sparkonto bli mindre och mindre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0