Don't stop doing the things you like!

Halloj!!
Har fått en del "muntliga" kommentarer om att jag bloggade mer i thailand än vad jag gör hemma.
Det är för att jag då hade fler saker att skriva om.
Saker som jag normalt vis inte skriver om.
Det känns som att jag mestadels skriver om skola,plugg,sova,träning och plugg igen.
När man skriver om det hela tiden så blir det så enformigt och rätt så tråkigt.
Jag kan tänka mig att det inte är så kul att läsa om det häller.
Därför uppdaterade jag inte så mycket innan jag åkte.
Men i thailand så gjorde man ju nya saker och kunde därmed skriva mer!
Samtidigt är det ju lite roligare att kolla på en bild på en strand än ett par skolböcker.

Finns det nått ni vill att jag ska skriva om?
Något som ni vill veta eller liknande?
Skulle vart trevligt att få lite tips så att jag kan uppdatera oftare.


Kommentarer
Postat av: ida

mer shopping och personliga tankar och om vänner och med egentagna bilder och såå!!!!

2012-03-05 @ 19:08:06
Postat av: emma

mer bajs.....

2012-03-05 @ 19:30:44
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0