Home at last

Nu är jag äntligen hemma i min älskade säng.
Först 11 timmar på flyget mellan BKK-ARN och sen 50 minuter till GBG.
Sov nästan hela resan vilket var tur för annars blir man så rastlös.
Efter den resan är man gott sliten.
Kl är 6 i bangkok nu så ja börjar bli lite smått trött.

Nu har jag iallafall packat upp det mesta.
Har ca 500 från semestern så ja kanske visar lite bilder då och då.
Blir lättast så!

Nu ska jag ta en liten tupplur så att jag orkar hålla mig vaken resten av dagen!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh majamaja maj!!! jag saknar dig. Hoppas du är hemma välbehållen och mår bra! Vi får ses snart! puss

2012-03-02 @ 14:22:18
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0