Last time in Bangkok

Sista inlägget i Thailand. Snart ska vi checka ut från hotellet och sedan hitta nån stans att äta. Sedan blir det att dra väskan till skytrain för att åka till flygplatsen. Om jag får övervikt på väskan så blir jag inte ett dugg förvånad. Bly vägen den.

Det var iallafall gött att få bygga på färgen en sista gång innan vi åker till kalla Sverige. Hörde dock att snön är borta vilket gör mig riktigt glad!!

Jag har en lång resa framför mig så jag bloggar väll om kanske ett dygn. Kram!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Längtar efter dig Maja! Kom hem ren och hel till el Sverige! Kör pizza kväll någon dag när du är hemma! Kram :)

2012-03-01 @ 11:49:59
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar dig Maja! Hoppas resan hem går bra, saknar dig så min lilla strumpa <3

2012-03-01 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0