My day off

Imorgon är jag ju ledig och ja vet inte man kanske ska ta tjuren vid hornen och ta  en promenad eller en tur till gymmet. Jag är ju så himla lat så det gäller ju bara att ja lyfter på min lata rumpa..
En tur runt strandpromenaden skulle ju kanske vara trevligt.
Lite syre och D-vitamin.

Längtar till Påsklov nu med för jag har tänkt att boka min make-up rådgivning på make up store.
Mitt smink börjat ta slut så det kan ju bara bra med lite nytt och fräsht.
Någon som har vart på den och tyckte något speciellt?

Skulle även vart nice att lägga i lite ljusa toner i längderna så att det blir lite mer vårigt/somrigt.
Får kanske fjäska lite hos mina kompisar så att de kan göra det på mig?
Får väll se om man kanske kan lösa det i april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0