One night of pain

Senast i november hade jag öroninflamation.
Nu är det nästan april och det känns åter igen som om jag är där..
Trycket i örat ökar hela tiden.
Som vanligt på vänster öra.
Känslan när det släpper på trycket är inte ens trevlig.
Först är det en stor smäll följt av små smällar föjt av vätska..
Nämnde jag att det är rätt smärtsamt?
Rätt obehagligt och äckligt oxå.
Ser inte fram emot en penicilin kur.
Min kropp blir helt fucked up då det blockerar hormoner.

Ska se om jag kanske klarar det utan penicilin denna gången!
Man kan ju alltid hoppas..
Man kanske borde gå och ta lite prover då jag är konstant trött?
Får tänka vidare på detta!
Nu: ALVEDON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0