Piercing?!

Det är ett par månader kvar tills jag fyller 18 men jag funderar redan på tatueringar och liknande!
Något som jag tycker är för himla snyggt är dermal anchors.
Det är som ett fäste som sitter under huden och sen kan man ha på olika stenar på dessa.
Hade vart riktigt snyggt att ha i nacken, nyckelbenen eller ryggslutet.
Det ända som är att det ska göra så himla ont!
Jag och smärta är inte bästa kompisar direkt om man säger så.
Frågan är om man kanske kan mesa sig igenom det med lite bedövningskräm?
Ja menar varför inte slippa smärta om man kan?

Mja det blir allt att fundera på detta!
Jag har ju trotts allt 159 dagar kvar tills jag fyller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0