Why?

Någon där ute kanske undrar varför jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden?
Varför? jo..
Mitt liv är sjukt ointressant just nu.
NO JOKE!

Mitt liv består just nu av att plugga, äta och sova.
På onsdag är det internationel ekonomi tenta.
På torsdag är det geografiredovisning.
OCH
På fredag är det engelskainlämning.

Som ni hör det suuuuuger!
Ungefär lika hårt som en igel.
Men bara för att slå på stort så längtar vi till thailand lite?
En pink lemonade i solen var inte helt fel.
Bara jag som ser att kameran inte ville att jag skulle ha någon underdel på rumpan?
Konstigt...





BTW?!
Skulle det vart kul om jag gjorde min egna bucketlist?!
(saker jag vill göra innan jag dör)
I några omgångar kanske..
Eller har ni några andra förslag?

Kommentarer
Postat av: emma

låter grymt!

2012-03-13 @ 10:08:07
URL: http://parachutess.blogg.se/
Postat av: lovisa

majas bucketlist, vet inte om jag vill vara med om det....

2012-03-13 @ 10:28:16
Postat av: emma

hur fick du det strecket du har under bilden i inlägget? :D

2012-04-06 @ 16:51:35
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0