SHM = Crazy good dance music!

Jag är så himla insnöad på house/dance musik!
Speciellt Swedish House Mafia.
När jag blir 18 ska jag dra med tjejorna på en av deras spelningar!
Verkar vara en så sjukt grym stämning när dom spelar.
Funderar på om man skulle ta en liten "DJ-kurs" innan man åker till australien?
Inte nödvändligtvis att jag ska "spela" där nere men kul att ha på CVn!
På tal om jobb så har jag sökt yttligare två jobb idag, hoppas på att jag får ett snart!!..
Här kommer lite låtar med SHM eller Sebastian Ingrosso (1/3 av SHM)
Måste lägga till att Ingrosso är nått så fruktansvärt snygg..

SHM - Greyhound


SHM vs Knife Party - Antidote


SHM - Save the world


Sebastian Ingrosso + Alesso - Calling (Lose My Mind) + Ryan Tedder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0