This day!

Imorse vaknade jag kl 7 av att pojkvännens väckarklocka ringde. Han har ju skola på onsdagar som alla andra medans vi på öppna får plugga febrilt inför prov..
Imorse var jag så snäll så jag gick ner och la fram frukost och gjorde te istället för det vanliga "ta vad du vill ha" som jag brukar kasta ur mig på morgonen. Mycket mysigt detta!
Efter att han hade gått till bussen gick jag och sov en timma till innan jag gick upp för en körlektion. Väldigt härlig sovmorgon.
 
Körlektionen gick jättebra!
Min underbara lärare sa till mig att hon hade gjort en felbedömning och att jag inte alls behövde de två lektionerna som jag hade bokade efter provuppkörningen. Härligt att höra.
Efter detta blev det en tur till skolan för att lyssna på när klasskompisarna diskuterade städer inför morgondagens geografiprov. Själv var jag inte så himla pigg på det.
Sen var det till Waynes för en fika med finaste lovisa vilket var lika mysigt som alltid!
 
Efter fikat så blev det till vårdcentralen för att boka tid för spruta och allergitest.
Fick tid för sprutan direkt men precis när hon skulle sticka så sa hon att jag lät lite förkyld och det slutade med att jag gick hem utan en spruta och med en tid om en vecka istället.
 
Kvällen har spenderats åt att göra två faser på körteorin och geoplugg..
NOT THAT FUN..
 
IMORGON SKOLFOTO
GODNATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0