Big New and Big Changes

Jag har bott i en och samma stad i snart exakt 19 år.
Den 27 Augusti för att vara exakt. Tre dagar efter, den 30 augusti flyttar jag. Inte bara hemifrån utan också utomlands. Jag ska i ett år jobba i Schweiz som au-pair. Har själv bara vetat detta i ca två veckor så det är fortfarande lite nytt här hemma men så himla spännande!
 
Detta betyder inte bara föräldringar för mig utan även för bloggen. Det kan vara så att jag inte kommer ha internet de första veckorna vilket betyder att uppdateringen kommer vara låg (lite som nu, sorry...). Sedan vet jag heller inte hur förutsättningarna för att filma kommer se ut men jag ska ta med kameran så det kommer jag förhoppningsvis att lösa.
 
Jag kommer även börja blogga på en annan blogg (inte för att ersätta denna) om mitt liv i Schweiz så att ni, mina kompisar och min familj kan kolla lite vad som händer i min nya vardag. När denna blogg är klar så kommer jag givetvis länka den här så att ni kan läsa dom om ni vill.
 
Nu vet ni iallafall vad som pågår i mitt liv just nu.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0