Loréal Lumi Magique Foundation

Det hela började ganska panikartat på arlanda flygplats då jag trodde att jag hade glömt allt mitt smink i Schweiz. Detta efter en ganska så lång natt ute på stan. Jag insåg att jag inte kan överleva 10 dagar utan smink (patetiskt jag vet men sant) så jag gick till taxfree shoppen. Då dök denna foundationen upp framför mig, med ett bra pris och min nyfikenhet på en ny foundation köpte jag den.
 
Vilken jackpot! För min vintertråkiga hy har den varit perfekt. Den ger min hy lyster, något som såhär års inte existerar. Den har också enligt mig den perfekta täckningen - medel. Jag har absolut inte perfekt hy men med hjälp av denna foundationen och en bra concealer blir resultatet riktigt bra. I och med att det är lystergivande så är det inte helt omöjligt att det kan bli lite glansigt under dagen, men med ett puder i T-zonen så tycker jag att det fungerar bra.
 
Jag tycker att resultatet blir bäst om man applicerar foundationen med fingrarna eller med en fuktig  beautyblender/svamp.
 
PS. det hela slutade med att jag kom fram och såg att det mesta av mitt smink låg i resväskan... Men det var det värt!
 

Länk till produkten på kicks.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0