Dove Summer Glow

Sen i torsdags har jag provat Dove Summer Glow vilket är en body lotion som gradvis ska bygga upp en "sommarfräsch hudton". Jag har använt den på kvällen då jag vet att jag inte ska ha på mig ömtåliga kläder och liknande. Innan jag använde den första gången så körde jag en ordentlig scrub i duschen så att det inte skulle bli fläckigt. Sedan var det bara att smörja in den på hela kroppen.
 
Jag tycker inte att det är nödvändigt att skrubba kroppen allt för noggrant alla gånger innan du använder produkten men jag brukar iallfall göra en lätt skrubb på armbågar och knän bara för att. Jag gillar denna produkten. Den ger inte något chockerande resultat utan det tar ett par dagar att bygga upp den färgen du vill ha. När du känner att du är nöjd med färgen så kan du vänta några dagar innan du fortsätter med krämen. Jag gillar också att färgen man får inte är orange!
 
Kostade ca 60 kr på Åhlens
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0