Isadora Eyeshadow Quartet

Förra veckan var jag inne på kicks och letade efter lite vardagsögonskuggor. Ögonskuggor i naturliga nyanser. Jag hittade en kvartett från Isadora. Alltså fyra ögonskuggor som går i ett visst "tema". Jag köpte kvartetten Muddy. Den består av två matta ögonskuggor och två skimriga.
 
Än så länge så är jag kär i de två matta ögonskuggorna då de är lätta att arbeta med och ser riktigt snygga ut på. Dock så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med de två skimriga skuggorna. I förpackningen är de superfina men de är lite klena på, det krävs väldigt mycket produkt för att få till färgen man vill ha. Nja.. vet inte riktigt, de är knepiga. ¨

129 kr på Kicks
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0