Isadora Fine Liner Eye Stylo

"Flytande eyeliner med tunn nylonspets från den tunnaste, finaste linjen till en exakt, kraftigt markerad linje.
Fine Liner Eye Stylo är täckande och rikt pigmenterad med intensiva, mörkt karbonsvarta pigment. Vattenfast formulering som sitter länge." - Kicks.se
 
Denna eyelinern köpte jag förra veckan då jag tröttnade på min andra som bara kladdade överallt. Precis som det står i beskrivningen så har den en väldigt tunn nylonspets, vilket bidrar till mycket kontroll. Du kan välja själv om du vill ha en jättetunn linje eller en fylligare linje. Jag vill ha båda, de två innersta tredjedelarna tunnt och den yttersta tredjedelen tjock.
 
Jag gillar att den ger en väldigt bra färg, svart står det att den ska vara och svart är den. Dock så måste man jobba lite för att få färgen på ögonlocket just för att spetsen är så tunn. Detta gör att det tar lite längre tid men det kan vara värt det istället för att kladda som vissa andra flytande eyeliners gör. Som jag sa innan så har man mycket kontoll med denna produkt vilket alltid är ett plus hos mig.
 
99 kr på Kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0