Maybelline Super Stay 24 H Foundation

Imorse möttes jag av problemet som jag var väl medveten om skulle komma. Jag gjorde slut på de sista av min foundation, helt slut. Går in och kollar på kicks hemsida som jag har gjort varje dag de senaste två veckorna för att se om dom har fått in min färg på MACs Pro Longwear Foundation. Som alla de andra dagarna från de senaste två veckorna så var svaret NEJ, de har inte fått in färgen. Slutsatsen - jag måste köpa en foundation som jag kan ha under tiden jag fortsätter vänta.
 
Det fick bli Super Stay 24 H från Maybelline. Har sett att den har fått ganska bra omdömen på youtube så det var ett säkert kort. Den är oljfri och ska hålla länge, sounds good to me! Ska prova den imorgon för att kunna säga om den håller det den lovar.
 
Kostar 149 kr på Kicks.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0