I will try with some new shit!

Okej..
Jag suger på att uppdatera, blir galen på mig själv men ändå så bloggar jag inte.. MEN NU ska jag försöka att blogga! Har en känsla av att det kommer bli ganska mycket smink i bloggen framöver. Är lite inne i en sådan period nu. Tänkte nämna lite nya produkter och mina favoriter.
 
På nyår sminkade jag lovisa, rebecka och emelie men tyvärr så har jag inte bilder på det. Det suger, de var så snygga. Väldigt kul att bara få fria händer och bara köra på! Ska försöka få snälla lovisa att hjälpa mig med lite bilder osv i och med att hon är grym på foto och har en tillhörande grym kamera.
 
Funderar även på att börja med glossybox. Det fungerar på det sättet att man en gång i månaden får en låda med nya skönhetsprodukter, mycket lockande! Jaja nu kör vi på med bloggandet och ser hur det går denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0