Pre Party Makeup Music

Jag vet inte hur det är med er men min vardagssminkning är ganska basic så det är oftast innan en utekväll som kreativiteten får ta över. Detta brukar så utspela sig på förfesten eller kanske förfesten innan förfesten.. I alla fall så måste man ju ha musik vid dessa tillfällen, så kan man dansa lite under tiden.
 
Jag vet inte hur det är med er men av någon anledning så blir sminkningarna mer kreativa ju mer tid som går, undra varför.. haha. Ne men lite drinkar har ju aldrig skadat se bara till så att du fortfarande har sinnet för mängd kvar så att du eller den du sminkar inte ser ut som en färgpalett. För att ni ska kunna dansa och ha kul under era förfester eller när ni nu sminkar er så har jag gjort en liten Pre Party playlist på spotify.
 
Det är en ganska blandad lista med inte allt för mycket house (svårt för mig att inte ta med det, jag älskar bas) då jag tänker att det kan vara bra att spara det till själva festen. Dessa låtar är lagom dansvänliga och framförallt lätta att lära sig så att man kan sjunga med! BÄSTA! Från nytt till gammalt.
 
Länk: Pre Party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0