Shopping i Göteborg

Som jag nämnde i inlägget innan detta så var jag igår i Göteborg och shoppade lite. Tänkte visa produkterna och sen om 1-2 veckor när jag har provat dem så berättar jag lite mer utförligt om produkterna. Alla dessa produkter kommer från Body Shop.
 
Body Shop - Aloe Gentle Facial Wash
135 kr
För känslig hud. Ska lösa upp smuts och makeup.

 
 
Body Shop - Aloe Calming Toner
135 kr
För känslig hud. Alkoholfritt ansiktsvatten som förbereder huden för att kunna absorbera fuktighetbevarande.
 
Body Shop - Aloe Soothing Day Cream
189 kr
För känslig hud. Fuktighetsbevarare som gör huden mjuk och len. Skyddar och vårdar känslig hy.
 
Body Shop - Elderflower Cooling Eye Gel
89 kr
Svalkande och fuktighetsbevarande gele. Förebygger puffighet runt ögonen.
 
Body Shop - Vitamin E Face Mist
125 kr
Snabb uppfräschare. Går att fixera smink med. Fuktighetsbevarande och skyddande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0