Vill ha just nu

I och med att jag studerar och inte jobbar så är inte min budjet så stor. Dock så kan man inte säga det samma om skönhetsbranchen. Det kommer nya spännande saker hela tiden och ja, alla får helt enkelt inte plats i min budget. En vinst på lotto hade suttit fint kan man säga!
Här är ett par produkter som jag hade köpt om jag hade haft råd.

 
1.
Estée Lauder - Idealist Skin Refinish
Denna lilla mirakelprodukt ska i princip göra allt jag vill ha gjort. Små skönhetsfel minskas, synliga porer, rödhet, torrhet och feta områden ska försvinna. Hur bra låter inte det?!
Produkten ska användas under din ansikskräm precis som andra serum.
Den är dock en riktig dyrgrip... Om serumet gör alla de saker som den säger att den ska göra så kan der nog mycket väl vara värt det med det är väldigt mycket pengar.
30 ml för 655 kr alternativt 90 ml för 935 kr
(bild från kicks hemsida)
 
2.
Urban Decay - Naked Palette
Den ultimata paletten för ögonskuggor i naturliga färger. I paletten finns 12 olika ögonskuggor som går i färgerna guld, burn eller grå. Med dessa färger kan man göra så många olika sminkningar, både diskreta för dagtid och lite mer utmanade för kvällen. 
Så många har snackat om denna palett sen den kom ut och ska vara riktigt bra.
På beautybay.com blir den din för 375 kr
(bild från beautybay.com)
 
3.
Too Faced - Shadow Insurance
En ögonskuggsprimer som ska se till att dina skuggor sitter hela dagen lång.
Finns i flera varianter beroende på vad man ska använda för produkter. Orginalet fungerar till både puder och blöta ögonskuggor.
Kostar 180 kr på beautybay.com
(bild från beautybay.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0