Vill prova!

För några veckor sedan hittade jag en produkt som jag tycker verkar vara väldigt intressant. Produkten har inget fast namn utan kallas lite olika saker av olika märken, allt från Set Spray till Face Mist. Det finns många olika sprayer på marknaden men jag har fokuserat lite på de som man ska ha över sminket. Tänkte visa er lite olika alternativ! Dessa alternativ är också i olika prisklasser så att man kan välja om man vill spara eller slösa.
 
1.
Mac - Fix +
Mac kallar den för en "bubblande vattendos av vitaminer och mineraler". Den innehåller grönt te och gurka som ska verka lugnande för huden och ska vara energigivande genom doften av Sugi (en asiatisk växt). Jag hittade denna produkt genom youtube från en tutorial.
Kostar ca 185 kr
(Bild från kicks hemsida)
 
2.
Urban Decay - Make up set spray Dew Me
Urban decay är ännu inte så vanligt här i sverige. Kanske börjar det dyka upp mer och mer nu när affärer som Sephora börjar öppna här. Denna spray beskrivs som återfuktande och lätt. 
Kostar ca 200 kr
(Bild från beautybay.com)
 
3.
Body shop - Vitamin E Face Mist
Beskrivs som uppfriskande, återfuktande och skyddande. Med doft av rosenvatten.
Kostar 125 kr
(Bild från body shops hemsida)
 
4.
Elf - Studio Makeup Mist & Set
Fylld med massa vitaminer och mineraler, även aloe vera, grönt te och gurka finns i produkten. Ska se till så att ditt smink sitter hela dagen.
Kostar ca 45 kr
(Bild från elfs hemsida)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart kan man köpa eld produkter? Är dom lika bra även fast dem är billiga? Bra tips!! :)

Svar: Elf går ännu inte att köpa i affärer här i Sverige så man får beställa från deras hemsida, eyeslipsface.se. Jag har har varit väldigt nöjd med de produkterna som jag har köpt från elf (spec. borstarna) men samtidigt så ska man kanske inte ha samma krav på produkten som du skulle haft på Mac till exempel :)
readmylips.blogg.se

2013-01-17 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0