Bal och student

 
Helt sjukt känns det att lilla jag har tagit studenten. Detta har inneburit en himla massa festande med världens bästa människor. Även fast det är tråkigt att studentveckan är över så ska det bli skönt att inte vakna upp bakis varje morgon. 
 
Vad kommer hända på bloggen nu framöver då? JO, på torsdag åker ner till Frankrike. Har spanat in lite produkter på den franska marknaden som jag vill ha ett exemplar av. Detta kommer ni självklart att tadel av. Ska även försöka klämma in lite tips på shopping i Nice eller Toulon ifall ni någon gång skulle åka ner dit. 
 
När det gäller youtube så vet jag inte hur det blir under tiden utomlands. Beror helt på hur snabbt wifi det finns. Om inte så kommer filmerna upp på sidan när jag kommer hem. 
 
Har även läst att ni önskar en video på hur man använder en beautyblender till concealer och hur jag använder rouge och bronzer. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0