Mina sminkborstar - Del 1

Tänkte visa er mina sminkborstar i ett par delar. Detta är del 1!
 
 
  1. Big Fan Brush* - En av mina favoritborstar från det nya sättet. Väldigt bra till att applicera puder med då man inte får för mycket produkt på borsten.
  2. Powder Brush* - En vanlig puderborste. Jag använder inte dessa så mycket men den är mjuk och tät vilket höjer betyget.
  3. Powder Brush - Denna borste är från kicks och har hängt med i ett tag nu, som ni ser på stråna. Bra borste som håller länge även om den går på sin sista värs nu.
  4. Stipple Brush - Borste från Elf. En av de borstarna som jag använder mest. Jag applicerar foundation med denna och tycker att den är riktigt bra. Ett plus är att den är billig också!
  5. Powder Brush - En av mina första borstar. Som ni ser är den rätt så sliten och används numera till småsaker som jag inte vill använda mina nya borstar till. Från lindex
*Alla borstarna kommer inte från speciella märken, de har köpts genom olika erbjudanden och liknande. Det är inte säkert att det går att få tag på dem. Kolla andra märken för liknande borstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0