Mina sminkborstar - Del 2

  1. Small Powder Brush* - Denna puder borste använder jag till att konturera. Fungerar superbra just för att den är lite mindre men tar ändå inte upp för mycket produkt, mycket kontroll.
  2. Foundation Brush* - En helt vanlig foundationborste, fungerar bra trots att ståna är lite långa.
  3. Angled Blush Brush* - En vinklad borste till rouge. Är helt okej men stråna hade kunnat vara mjukare.
  4. Powder Brush* - En riktigt härlig borste! Mjuka och långa strån som ger ett väldigt jämnt resultat.
  5. Angled Blush Brush* - Min favorit när det gäller att applicera rouge! Ger ett väldigt naturligt resultat med hjälp av de mjuka långa stråna.
  6. Foundation Brush - En av mina första borstar om jag inte minns helt fel. I och med att jag har haft den så länge så funkar den inte så bra till foundations längre men jag använder den numera till highlights, fungerar jättebra. Från lindex.
*Alla borstarna kommer inte från speciella märken, de har köpts genom olika erbjudanden och liknande. Det är inte säkert att det går att få tag på dem. Kolla andra märken för liknande borstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0